duminică, 27 decembrie 2009

Sa mai si citim


Recunosc ca nu am mai pus mana pe o carte din clasa a 8-a. Acum sunt a 12-a si cred ca mi-a venit mintea la cap. Evident ca nu imi place sa citesc orice, insa de curand am primit 5 carti: "Ingeri si demoni", "Codul lui DaVinci", "Conspiratia" de Dan Brown, "Rosu si negru" de Stendhal si "Twilight" de Stephenie Meyer.

Pana acum am citit "Codul lui DaVinci", "Twilight" si "Ingeri si demoni". As fi vrut sa citesc toate cele trei carti ale lui Dan Brown si sa fac o referire asupra lor, insa nu stiu cum s-a infiltrat si "Twilight" printre ele :)

Din cate am citit pana acum, Dan Brown ar putea deveni scriitorul meu preferat. Eu care, la fel ca oricare adolescent din ziua de azi, nu puneam mana pe o carte, am ajuns sa petrec ore tarzii in noapte citind. Cartile lui au un farmec care m-a atras, sunt pline de suspans si neprevazut.
O sa fac referire de acum incolo la fiecare carte pe care o citesc, facand cate o mica cronica asupra fiecareia. O sa incep de maine cu "Ingeri si demoni" de Dan Brown.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu