miercuri, 30 decembrie 2009

Ultimi 10 ani...



Nu vorbesc despre ultimi 20 de ani de libertate din Romania :) Despre asta am un film pentru maine. E vorba de ultima decada in lume, in 50 imagini, putin cam violente zic eu (aici) si putin mai diferit, in forma unor pictograme (aici).

Pentru mine ultimi 10 ani au fost ultimi 10 :D.
A fost cam asa, ca toata lumea am avut si bune si rele. Evident mai multe bune, ca extremele se atrag, eu fiind rau, lucrurile bune vin de la sine :D

Apoi in astia 10 ani am vazut efectele incalziri globare, nu prin prisma unor mari savanti, ci pur si simplu de vreo 3 ani nu mai vad zapada decat o saptamana doua pe an. Ca sa clarific situatia, sunt un impatimit al sacului :) sania pentru mine e demodata.

In urma cu vreo 5 ani, aveam zapada catre 3 luni pe an, te saturai de bulgareara, de derdelus, de tot. Acum nu apuci sa te saturi. Si anul asta in saptamana in care a fost zapada, am adunat gasca de nebuni si am mers cu sacul. Stiam ca nu vom prinde alta ocazie.

Si cum se apropie noul an, il astept sperand sa nu zic din nou "anul asta v-a fi mai bun".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu