marți, 29 decembrie 2009

Un an de criza...

Cum ne dam seama ca tocmai ce am trecut (cu bine zic eu) de un an de criza. Nu ne-am dat seama de asta din masurile luate de stat (care masuri ?!?), nu ne-am dat seama de asta din masa mai putin bogata de Paste, Craciun. La mine de Craciun am avut la fel ca in ceilalti ani. Nu ne-am dat seama de anul greu prin care am trecut din puterea mai mica de cumparare a romanului. Sincer magazinele au fost la fel de pline ca in ceilalti ani. Nu ne-am dat seama de criza din economiile pe care am incercat sa le facem. Eu am consumat la fel de multa hartie igienica.
Ne-am dat seama ca este un an de criza din asta:
-29 ianuarie Brasov
-24 ianuarie Constanta
-
2 mai Galati
-3 iulie Navodari
-4 august Targoviste
-19 august Constanta
-21 august Dobra
-2 septembrie Brasov
-15 septembrie Pasul Gutai
-14 septembrie Calarasi
-5 octombrie Galati
-15 octombrie Sfantu Gheorghe


Ce sunt astea? Jafuri, talharii, jafuri armate, sabii, pistoale, case de schimb, banci.
Da, asa ne-am dat seama ca e un an de criza.

Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu